Media-attendering

Een bedrijf wil aandacht besteden aan een jubileum of een nieuw product of ontwikkeling. Het idee is dat dat moet gebeuren door een offline nieuwsartikel. Is een bericht in de krant wel het beste? Tegenwoordig is toch alles online? En is vakmedia niet beter? Past online berichtgeving wel bij mijn doelgroep?

Maar ook hoe val ik op? Welke media zijn er eigenlijk in mijn buurt of moet ik groter denken? Waaraan moet een goed bericht voldoen? Is een combinatie met beeld en geluid niet beter? Hoe werkt een redactie? Waarom wordt mijn kopij niet geplaatst of doet de media niets met wat ik heb ingestuurd? Heb ik wel nagedacht of er iemand beschikbaar is die meer kan vertellen? 

Ik kan zorgen dat de juiste media mogelijk wel wat met jouw bericht doet. Een 100% garantie kan ik niet bieden. Maar door mijn ervaring als journalist en communicatieadviseur, weet ik wel wat relevant is en wat je niet moet doen. Ik kan een opvallende invalshoek kiezen, het bericht schrijven en het op de juiste manier onder de aandacht van de media brengen. 

Dat is mijn meerwaarde. 

Herken je bovenstaande? Wil je er meer over weten? Praat er eens over met mij:

Neem contact op