Wat doet Mediabureau MEER?

Ik ben tekstschrijver en kan je veel werk uit handen nemen. Bijvoorbeeld jouw pen en dan verzorg ik al het schrijfwerk. Ik kan interviews houden, reportages, human interest- en achtergrondverhalen schrijven, maar ook als het gaat om nieuwsberichten, folders, brochures, infographicsteksten en social media, ben ik jouw tekstschrijver.
Ik ben een online en offline tekstschrijver en schrijf over van alles en vooral nog wat. Dat is ongeacht welk onderwerp, welk communicatiemiddel of voor welk medium. 

Rode pen

Ook kan ik je adviseren over de verhouding tekst en beeld, over welke communicatiemiddelen- en producten je kunt inzetten en ben ik in staat om allerlei teksten te redigeren. In dat laatste geval, neem ik de rode pen in de hand.

Als het gaat om media-organisatie regel en organiseer ik het hele proces. Van media-aanvraag of aanbod tot en met productie/uitvoering en daarna. Zowel lokaal, regionaal als landelijk. Ik help je om in de publiciteit te komen, wat je moet doen als je eenmaal in de publiciteit bent en wat je moet doen als je te maken hebt met negatieve publiciteit.

Mijn missie

Mediabureau MEER zet zich als tekstschrijver en communicatieprofessional actief in om bedrijven, organisaties, verenigingen en instellingen door het schrijven van goede teksten te voorzien van de juiste publiciteit.

Mijn visie

Mediabureau MEER wil bedrijven, organisaties, verenigingen en instellingen voorzien van de ideale publiciteit in elke situatie, waarbij een passende geschreven tekst de basis vormt.

Mijn kernwaarden

Mediabureau MEER zijn kernwaarden zijn betrouwbaar (afspraak is afspraak, leveren wat en wanneer de klant wil), bekwaam (goede tekstschrijver, kenner van medialandschap en deskundige communicatieprofessional) en betrokken (meedenken van begin tot eind en daarna, ongevraagd advies en uitvoering geven en luisteren naar wat de klant wil).

Mijn meerwaarde

Bij mij weet je wat je kunt verwachten. Duidelijke afspraken over levertijd, betaling en andere voorwaarden. Ik houd je op de hoogte van de status of er ontwikkelingen zijn, maar ook als er geen nieuws is. Geen nieuws kan voor jou wel nieuws zijn. Bijvoorbeeld een bericht over de voortgang of even weten wat ook weer de afspraken zijn. Ik reageer snel. Zodat je tijdig weet waar je aan toe bent.
Dat noem ik procescommunicatie. Dat is mijn meerwaarde.

Mediabureau MEER, tekst, media-organisatie en…meer.

 

Neem contact op